15/12/15
Exposició i Cicle de Vídeos a la Casa de l'Alumne.

Exposició de lones realitzades per al 25N Dia de l' Eliminació de la Violència Masclista.

Cicle de vídeos realitzats pel Grup d'Estudis contra la Violència de Gènere Investigadors: Juan Vicente Aliaga, Martina Botella, Empar Cubells, Mau Monleón, Carmen Navarrete; Cámara y post-producció: Ramona Rodríguez, amb la col·laboració de Lorena Cea; i la participació d'alumnxs i amigxs de la Facultat de Belles Arts.

Producció: UPV, Programa de Valorització Recursos Conjunts de I+D+i de VLC/CAMPUS i ha sigut finançat pel Ministeri d' Educació, Cultura i Esport, com a part del Programa Campus d' Excel·lència Internacional.

Agraïments: Facultat de Belles Arts i Departament d'Escultura de BBAA de València de la Universitat Politècnica de Valencià.