26/11/15
DIA MUNDIAL LLUITA CONTRA EL SIDA | 1 de Desembre

Amb motiu de Dia Internacional de la lluita contra el SIDA, des de la Casa de l'Alumne UPV, anem a realitzar diferents activitats per informar a la comunitat universitària sobre els riscs i prevencions de les diferents infeccions de transmissió sexual.

El 18 de novembre es realitza un taller de prevenció d'infeccions de transmissió sexual, en la qual participaren els alumnes voluntaris de la campanya.

Des del 23 de novembre fins al 4 de desembre estarà distribuïda a la planta principal una exposició sobre "Infeccions de Transmissió Sexual" amb informació sobre cada una d'aquestes infeccions, així com els riscs i tractaments.

També es realitzarà el voluntariat amb la campanya "Carret Saludable", en la qual es repartirà material promocional informatiu. Els alumnes que s'arrimen al "Carret Saludable", podran participar en el sorteig de dessuadores de la UPV.

No saps a què t'exposes quan mantens relacions sexuals sense protecció? Amb la informació que repartiran els voluntaris, et resoldran eixos dubtes. No et talles! Arrimat al "Carret Saludable" i pregunta!

El dijous 2 de desembre es realitzarà la prova ràpida per a detectar el VIH (Casa de l'alumne, Espai Emprenedor, de 10.00 a 14.00 h)

Tens dubtes?, Creus que pots tindre VIH? Fes-te la prova, en menys de 30 minuts tindràs els resultats. És anònim i confidencial.

Davant el dubte, fes-te la prova.

Aquesta activitat estarà coordinada pels tècnics del Centre d'Informació i Prevenció del SIDA (València).