13/11/15
HISTÓRIES A XARXA

La fundació Lo Que De Verdad Importa en col·laboració amb Bankia llança la 2º Convocatòria d'un interessant projecte enfocat al foment del emprendiment social en jóvens del nostre país. Historias en Red és una iniciativa que premia a grups de jóvens entre 16 i 23 anys que es mobilitzen per donar suport a una ONG o associació concreta. Estem animant a escoles i universitats a participar-hi.

Adjuntem bases de la convocatòria, en les quals trobareu tots els requisits per a la presentació de projectes, i us convidem a què visiteu la pàgina web www.historiasenred.es per a conèixer tots els detalls d'aquesta iniciativa.

Per qualsevol dubte o consulta, podeu també contactar amb nosaltres al telèfon 91 640 51 53.