03/11/15
BECA DE PRÀCTIQUES DE SUPORT AL SERVEI D'ATENCIÓ A L'ESTUDIANT AMB DISCAPACITAT

Beca de Pràctiques de suport al servei d'atenció a l'estudiant amb discapacitat.

La UPV està interessada en què els seus estudiants puguen adquirir les competències i habilitats adequades per a millorar la seua futura ocupabilitat. Tenint a conter sempre present aquesta aportació formativa per a l'alumne, la beca té com a finalitat la formació, per part de la persona seleccionada mitjançant la participació sota la supervisió del tutor assignat, adquirir coneixements sobre la problemàtica social, laborar i educativa en l'àmbit universitari de les persones amb diversitat funcional i la gestió dels diferents suports i adaptacions necessàries per a complir el principi d'igualtat de les oportunitats.