23/10/15
I FIRA DEL VOLUNTARIAT UPV

El pròxim dijous 29 d'octubre de 2015, la Universitat Politècnica de València, a través del Vicerectorat de Responsabilitat Social, Cooperació i Esport, organitza la I Fira del Voluntariat de la UPV. L'esdeveniment comptarà amb la presència de les entitats i organitzacions que col·laboren amb la borsa de voluntariat social (voluntariado.webs.upv.es) i amb el Centre de Cooperació al Desenvolupament (upv.es/entidades/CCD) de la nostra Universitat.

L'objectiu és visualitzar les activitats i projectes en els quals l'alumnat pot participar al llarg del curs 2015-2016. A més, enguany s'obri una nova línia de treball en la qual les entitats oferiran accions i temàtiques que puguen ser objecte d'un Treball Final de Grau (TFG), sempre tutoritzat de manera conjunta entre el professorat i el col·lectiu en qüestió i en el marc de la metodologia Aprenentatge-Servei.

Des del Vicerectorat convidem a tota la comunitat universitària a visitar l'Àgora dijous que ve para compartir aquesta “Mirada Social des de la Universitat”.