13/06/14
Notícia
LA UPV ACULL EL DIMECRES 18 DE JUNY L'EXPERIČNCIA TEATRAL 'RESISTENCIAS COMPARTIDAS'

Dirigida per Vicky Algarra y Rusell Di Napoli, s’interpretarà a l’Auditori Alfons Roig (Facultat de Belles Arts, planta baixa), a partir de les 19.00 hores i amb entrada lliure fins a completar la capacitat del recinte.

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través de l’Àrea d'Activitats Culturals (AAC) del seu Vicerectorat d’Alumnat i Extensió Universitària i del Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació, presenta l'experiència teatral Resistencias compartidas, que tindrà lloc el dimecres 18 de juny, a partir de les 19.00 hores i amb entrada gratuïta fins a completar la capacitat del recinte, a l’Auditori Alfons Roig de la Facultat de Belles Arts.

Realitzat per l'Aula de Teatre de la UPV i dirigit per Vicky Algarra i Russell di Napoli, el projecte és el resultat d'una col•laboració amb l'Associació de Cooperació entre Comunitats (ACOEC), que duu a terme una campanya dirigida a conscienciar sobre la violència exercida sobre les dones des d'una perspectiva global.

Mescla de fantasia i realitat, i amb grans dosis de sàtira, aquest muntatge es presenta com una obra en procés, en la qual els actors comparteixen la seua experiència teatral sense ànim d'oferir un producte acabat, esborrant així els límits entre l'escenari i les bambolines.

Resistencias compartidas es compon de sis peces: “La condición masculina”, “¿Quién nos marca el camino? ”  (ambdues adaptacions de Vicky Algarra), “La sombra”, “La escobilla”, “Cosas que deberían habernos contado” (adaptacions de Russell di Napoli) i “Power Women” (de creació col•lectiva).