06/03/14
LA UPV COMMEMORA EL DIA INTERNACIONAL DE LA DONA 2014

El Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació invita a tota la comunitat universitària a participar en els esdeveniments preparats per a aquesta celebració.

Amb visió de futur i valorant el treball i l'esforç de la dona, el Vicerectorat organitza al campus de Vera un interessant col·loqui: Generació 2.0 “Actuar des del gènere”, amb l'assistència de destacades dones dins i fora dels seus àmbits de treball. El nom de les nostres convidades ho diu tot, parlem de l'actriu Ana Duato, la política Mònica Oltra, la científica Amparo Verdeguer i la directora del documental Les constituents Oliva Acosta (el documental ha sigut guardonat amb diversos premis i es projectarà immediatament abans del col·loqui).

A més, s'organitza un mercat solidari, enguany en suport a Burkina Faso i el seu Centre de Formació de Xiques Joves Camille Kambou, i diverses exposicions dedicades a la dona, entre altres: “Dones emblemàtiques de la Comunitat Valenciana”, al vestíbul de la Casa de l'Alumne, i “Fem Code" <Art+Dones+Tecnologia>, activitat inclosa en el Festival Mirades de Dones 2014, a la sala Josep Renau de la Facultat de Belles Arts, etc.

Campus de Gandia:

Exposició “Científiques invisibles” de la XUVID, a la sala d'usos múltiples del campus.

Jornada Científiques Invisibles, a la sala de conferències del campus. Inauguració amb les autoritats i taula debat posterior.

Campus d'Alcoi:

Projecció del documental Les constituents, a la sala de graus de l’edifici Carbonell.

Més informació:

Enllaç a la programació completa del Dia de la Dona 2014

Enllaç al cartell de Generació 2.0

Enllaç a la web de Les constituents

Més informació:
Programació i Cartell