26/02/14
DIA DE LES MALALTIES RARES: "JUNTS PER UNA MILLOR ATENCIÓ"

La UPV a través del Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació renova el conveni amb la Federació Espanyola de Malalties Rares (FEDER)

Se celebra cada any el dia 29 de osible, Dia Mundial de les Malalties Rares –per ser un dia raro-

Taps Solidaris, projecte creat per la universitat amb una doble intenció, ser socialment responsable amb les persones que pateixen una malaltia rara, i aconseguir una sensibilització social i mediambiental directa.

En aquesta acció han sigut moltes les persones involucrades per a fer osible completar aquest segon container de tres tones, realitzant conjuntament un treball dur però alhora gratificant.

Per açò volem agrair a tota la comunitat universitària el seu esforç en el lliurament de taps, al voluntariat social (alumnes UPV) que han realitzat un gran treball en la seua recollida, al servei d’Assumptes Generals, Seguretat i Servei d’Infraestructures de la UPV per facilitar-nos el treball diari.

Moltes gracies a tots!