09/12/13
Notícia
LA UPV ENGEGA LA SEUA VI CAMPANYA DE RECOLLIDA DE JOGUETS"UN JOGUET UN SOMRIURE"

El vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació organitza aquesta campanya, conscients de la situació de crisi econòmica i desanime de moltes famílies valencianes, volent arrancar un somriure als més xicotets, desconeceidors  a vegades, de les dificultats del seu entorn.

Per açò i seguint dins de la nostra línia de treball, instem a tota la comunitat universitària a conjuntar esforços, perquè junts ajudem a crear il·lusió i esperança.

Amb la vostra solidaritat, i l'esforç i compromís del Voluntariat Social UPV ho farem possible. La delegació d'alumnes de FADE també se suma a aquesta campanya col·laborant en la recollida.

Els dies i punts de lliurament dels joguets seran:

• DIES 10 I 11 DE DESEMBRE

Hall de la Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses

Hall lateral de rectorat (planta baixa)

10 A 13’30 h.

Els campus d'Alcoi i Gandía, se sumen a aquesta iniciativa i arreplegaran aliments i joguets durant la mateixa setmana en la delegació d'alumnes dels dos campus.

Es recomana que estiguen en perfecte estat d'ús i conservació