Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

12/06/17
Fotos de “M’agrada el valenciā”

Fetes el dijous 8 de juny a l’Àgora del Campus de Vera.

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) de la UPV promou la participació dels estudiants en “M’agrada el valencià”, la primera acció de la campanya “Matriculem-nos en valencià” del curs 2017-2018.

A la pàgina de Facebook de l'SPNL podeu veure les fotos realitzades durant l’activitat del dijous 8 de juny, de 10.30 a 14.30 h, a l’Àgora del Campus de Vera, en el photocall de “M’agrada el valencià” o escrivint un missatge, i prenent una orxata.

Aquesta acció de “M’agrada el valencià” és la primera fase de la campanya “Matriculem-nos en valencià”, que s’adreça als estudiants de grau, cicle i màster, té com a objectius els següents: la promoció del valencià en primera preferència en la docència, la matriculació en les assignatures que s’imparteixen en valencià, la promoció de les assignatures de Valencià Tècnic i l’ús del valencià en la vida acadèmica.