Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

06/06/17
Noticia
L’SPNL informa: Suport de la XVU al comunicat de l’IIFV i les UEM sobre la suspensió cautelar del decret de plurilingüisme

El Decret 9/2017 estableix el model lingüístic educatiu valencià.

La Xarxa Vives d'Universitats dóna suport al comunicat sobre la suspensió cautelar del decret de plurilingüisme de l'Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana (IIFV) i les Unitats per a l'Educació Multilingüe (UEM) de les universitats de València, Alacant i Castelló Jaume I, del passat 25 de maig, que destacava els avantatges de caràcter tècnic, didàctic i pedagògic del Decret 9/2017.

La Xarxa Vives d'Universitats lamenta d'aquesta manera la judicialització de l'educació valenciana i la decisió de suspendre cautelarment l'esmentat Decret, que estableix el model lingüístic educatiu valencià, i considera que és un instrument educatiu que afavorirà l'aprenentatge integrat del valencià, el castellà i l'anglès.

Sant Julià de Lòria, Castelló de la Plana, Barcelona, Palma, 2 de juny de 2017.