Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

24/05/17
Noticia
L’SPNL informa: Campus Vives de Plurilingüisme per al personal i l’estudiantat de les universitats de la Xarxa Vives

La UPV ofereix un total de divuit tallers de llengua i cultura destinats a tota la comunitat universitària de la Xarxa Vives.

Des de la Universitat de València i en el marc de la Xarxa Vives d’Universitats es posa en marxa una iniciativa per a la promoció del plurilingüisme autocentrat. Es tracta del Campus Vives de Plurilingüisme (http://bit.ly/2qSaoNo), una oferta de tallers intensius i gratuïts de diverses llengües i cultures adreçada al personal i a l'estudiantat de totes les universitats de la Xarxa.

Aquests tallers són una bona oportunitat per a conèixer llengües i cultures a través dels dinamitzadors que les parlen, les coneixen i les viuen.

En total, s'hi ofereixen divuit tallers de llengua i cultura armènies, búlgares, ucraïneses, poloneses, russes, romaneses, italianes, franceses i angleses, a més d'un taller general d'introducció a les llengües eslaves. Els objectius de cada taller són promoure el coneixement la llengua i la cultura del taller, els valors del plurilingüisme i l'estatus del valencià com a llengua pròpia de l'activitat acadèmica. Les llengües de treball, doncs, seran la pròpia de cada taller i el valencià.

• Qui s’hi pot inscriure? Tota la comunitat universitària de la Xarxa Vives.
  • On es faran els tallers? A les aules del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València (Edifici Beatriu Civera, C/ Serpis, 29, València).
  • Quan? Del 3 al 27 de juliol, de dilluns a divendres, en sessions diàries de 90 minuts.
  • Quant costa? L’assistència als tallers és gratuïta per a tota la comunitat universitària de la Xarxa Vives.
  • Com puc inscriure-m'hi? Al web www.spluv.es/tallers

Font: Servei de Política Lingüística de la Universitat de València (www.spluv.es)