Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

23/05/17
L’SPNL informa: Premi Cum Laude per a les tesis doctorals d’humanitats de 2016

Vuitena edició del Premi Cum Laude.

L’Institut Món Juïc, amb la col·laboració de la Xarxa Vives d’Universitats, convoca la vuitena edició del Premi Cum Laude amb l’objectiu de premiar les obres de recerca d’alt nivell escrites i defensades en català de l’àmbit d’humanitats (2016).

La persona guanyadora rebrà un premi en metàl·lic de 6.000 euros a més de la publicació i difusió de la seua obra. La convocatòria s’adreça a totes les persones que hagen defensat la seua tesi doctoral en el decurs de 2016 per a humanitats en qualsevol de les universitats de la Xarxa Vives i que hagen obtingut la qualificació de «Cum Laude».

Les persones interessades poden presentar els seus treballs a través d’aquest formulari o per correu postal, fins el 30 de juny de 2017.

Més informació: bases de la convocatòria.

Font: Xarxa Vives d’Universitats (www.vives.org)