Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

23/02/17
Trivial a la UPV el 8 de març de 2017, a les 14 h, a l’envelat de la Falla UPV

Participa en el trivial en valencià amb paella i música en temps de falles, amb el Voluntariat Lingüístic.

El proper 8 de març, el Servei de Promoció i Normalització Lingüística, amb la col·laboració de la Falla UPV, organitza el Trivial a la UPV en valencià, una activitat inclosa en el programa del Voluntariat Lingüístic.

L’activitat s’adreça als estudiants de grau, màster, Erasmus... i voluntaris lingüístics. A més del concurs hi haurà un dinar de paella per als participants inscrits i música.  I hi haurà obsequis per als equips amb millor puntuació.

Els temes sobre els quals es realitzaran les preguntes són els següents:

1. Ciència i tecnologia
  2. Cultura i llengües
  3. Història, geografia i medi ambient
  4. UPV

Inscripció (fins al 7 de març): http://bit.ly/2lBlN3u. La inscripció és per equips (3 persones), però si alguna persona no té equip, es pot apuntar igualment i se li n’assignarà un. Les places són limitades.

Lloc del Trivial: envelat de la Falla de la UPV (pàrquing de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria d’Edificació)

Organitza: Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia)

Col·labora: Falla UPV (www.fallapolitecnic.com)