Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

08/02/17
III Torneig de Debat UPV i XI Torneo de Debate UPV

Dates: 27 i 28 de febrer i 1 i 2 de març de 2017.

Tens por a parlar en públic? Vols aprendre tècniques d’oratòria que et servisquen per a la teua vida laboral i el teu dia a dia? Si ets estudiant de qualsevol titulació de la Universitat Politècnica de València, forma ja el teu equip de 2 a 4 persones i descobreix el debat de competició. Aprèn a debatre i forma’t en oratòria.

Pots aconseguir fins a 3 crèdits de lliure elecció (plans en extinció) i 2 crèdits ECTS de lliure elecció (plans de grau) per participar en el torneig. Els millors oradors i equips guanyadors i finalistes rebran premis i obsequis. A més de l’oportunitat de participar en tornejos nacionals valorats en 300 €, com la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives d’Universitats.

Els jutges que valoren els debats són experts en debat i oratòria. Hi haurà un feedback amb els equips en finalitzar cada debat que servisca d’aprenentatge pels participants.

Tema del debat

Cada equip ha de preparar-se la postura A FAVOR i EN CONTRA en resposta a la pregunta del debat: “Cal que el poder públic controle els mitjans de comunicació?” – “¿Debe el poder público controlar los medios de comunicación?”.

Inscripció, reunió informativa i sessió de formació

Estructura dels debats

Fullet

Reglament

Dubtes: debate.upv@gmail.com o mitjançant els perfils de Facebook (Debate UPV: https://www.facebook.com/debate.upv) i Twitter (@DebateUPV: https://twitter.com/debateupv?lang=ca).

Organitzen: Club de Debat i Delegació d’Alumnes

Col·laboren: Vicerectorat d’Alumnat i Cultura, Casa de l’Alumne i Servei de Promoció i Normalització Lingüística