Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

31/01/17
News
Nou curs de valenciā que combina l’ensenyament no presencial (amb Policonnecta) i el presencial

La UPV, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, ofereix un curs de valencià a través de Policonnecta.

El curs C1.2 bimodal s’imparteix en una aula amb la tecnologia Policonnecta, que permet seguir les classes des de qualsevol lloc, en el mateix moment que s’imparteixen, i participar com un alumne presencial. A més, com que les sessions s’enregistren i es pengen a PoliformaT, també es poden descarregar per a visualitzar-les en un altre moment.

D’aquesta manera, aquest curs bimodal consta de dos grups:

- El grup Policonnecta, per al personal dels tres campus de la UPV, en què els alumnes poden seguir les classes en línia a través de Policonnecta.

- El grup semipresencial, per al personal del campus d’Alcoi, que pot assistir a les classes presencials a l’aula del campus d’Alcoi equipada amb Policonnecta.

Places limitades: 15 per al grup en línia i 15 per al grup presencial.

Inscripció, fins al dia 7 de febrer, en l’enllaç següent: http://bit.ly/2kOVOlC

NIVELL

PERÍODE

ESTRUCTURA DEL CURS