Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

16/01/17
Curs de valencià C1.2 Bimodal: semipresencial i a través de Policonnecta

Els alumnes poden anar a classe o visualitzar-la (i participar-hi) a través de l’eina Policonnecta.

El campus d’Alcoi, a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, ofereix el curs de valencià C1.2 (suficiència) Bimodal; és a dir, combina dues metodologies d’ensenyament-aprenentatge: semipresencial i Policonnecta.

El C1.2 (suficiència) Bimodal consta de dos grups independents:

• Grup 1, semipresencial, per a PAS, PDI, estudiants i Alumni de la UPV del campus d'Alcoi: amb 40 hores de classe presencial, en què es treballa especialment la comprensió i la interacció orals, i 20 hores de treball autònom en línia a través del PoliformaT.
  • Grup 2, Policonnecta, per a PAS, PDI, estudiants i Alumni de la UPV de tots els campus, amb preferència per als col·lectius del campus d'Alcoi: el treball es fa completament en línia. Els alumnes segueixen les 40 hores de classe presencial mitjançant l’eina Policonnecta i, a més, fan 20 h de treball autònom a través de PoliformaT. Cal que l’ordinador dels alumnes del grup Policonnecta tinga càmera i micròfon, per a intervenir a classe.

Hi ha un màxim de 15 alumnes en cada grup.

Per a accedir al curs bimodal és necessari tenir uns coneixements previs: cal superar una prova de nivell, corresponent a les competències lingüístiques del nivell anterior (B2, Intermedi), que es farà en línia a través de PoliformaT.

Més informació i inscripció: