Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

12/12/16
Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valenciā PREMI SAMBORI 2017

Les universitats valencianes i la Fundació Sambori convoquen el Catorzè Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià PREMI SAMBORI 2017.

La Fundació Sambori–amb la col·laboració de la Universitat Politècnica de València, la Universitat de València, la Universitat d'Alacant, la Universitat Jaume I de Castelló i la Universitat Miguel Hernández d'Elx– convoca el Catorzè Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià PREMI SAMBORI 2017, adreçat als estudiants de les universitats públiques valencianes matriculats en el curs 2016-2017, en qualsevol de les titulacions, graus o màsters.

Les obres hauran de tenir una extensió entre 1 i 5 pàgines DIN A4, i es podran presentar fins al 5 de març de 2017, inclòs. El primer premi està dotat amb 1.000 euros; el segon, amb 750 euros, i el tercer, amb 500 euros.

Fundació Sambori

fundacio@sambori.net