Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

21/11/16
Cinema en Valencià a Gandia

Torna la campanya de Cinema en Valencià a Gandia, organitzada pel Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València, l’Ajuntament de Gandia i el Centre Internacional de Gandia de la Universitat de València.

Les projeccions es faran els dimecres, a les 17.30 i a les 20.00 h, al Teatre Serrano.

Entrada gratuïta per a estudiants i reduïda (2 €) amb el carnet de BibliotequesGandia(imprescindible mostrar el carnet). Per al públic en general: 3 €.

Programació

-       23 de novembre de 2016

Els Visitants la fan grossa, de Jean-Marie Poiré

França, 2016. Comèdia, 110 min. NRM 12 anys. Versió doblada al valencià

Direcció: Jean-Marie Poiré. Intèrprets: Sylvie Testud, Karin Viard, Franck Dubosc, Jean Reno, Christian Clavier

Encallats als corredors del temps, el comte Godofredo el Audaz i el seu cafre escuder Delcojón el Bribón arriben a la Revolució Francesa.Just enaquest moment, els descendents de Delcojón confisquen el castell i tots els béns dels descendents del comte, mentre els aristòcrates fugen de Madame La Guillotine.

-       14 de desembre de 2016

La propera pell, d’Isaki Lacuesta i Isa Campo

Espanya, 2016.Drama-Thriller, 103 min. NRM 12 anys. VO en valencià

Direcció:Isaki Lacuesta i Isa Campo. Intèrprets:Sergi López, Emma Suárez, Àlex Monner, Bruno Todeschini, Igor Szpakowski, Mikel Iglesias, Greta Fernández, David Arribas, Pablo Rosset, Guillem Jorba

Les relacions entre un xic que reapareix del no-res, la seua mare vulnerable i el seu oncle inquietantes converteixen enun enigma torbador. Realment el xic és qui diu ser? I qui ho és, d’entre tots ells?

-       18 de gener de 2017

Cafe Society, deWoody Allen

EUA, 2016. Comèdia. 96 min. Versió doblada al valencià

Direcció: Woody Allen. Intèrprets: Jesse Eisenberg, Kristen Stewart, Steve Carell, Blake Lively, Parker Posey, Corey Stoll, Jeannie Berlin, Ken Stott, Anna Camp, Gregg Binkley, Paul Schneider, Sari Lennick, Stephen Kunken, Sheryl Lee.

Café Societyés una comèdia esbojarrada sobre l'ambient al Hollywood dels anys 30 que viu Bobby Dorfman, un jove de província que s'instal·la amb el seu oncle, un famós agent i productor de Los Angeles.

Organitzen: Agència de Promoció del Valencià de l’Ajuntament de Gandia, UPV Campus de Gandiai Centre Internacional de Gandiade la Universitat deValència.