Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

20/04/23
Cursos MOOC de valenciā per a la preparaciķ dels nivells B2, C1 i C2

Els mòduls tracten diferents aspectes lingüístics amb el suport de vídeos i d’exercicis autocorrectius

El Vicerectorat d’Organització d’Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües de la Universitat Politècnica de València, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, ofereix, en mode síncron en la plataforma UPV[X], els cursos MOOC (cursos en línia massius en obert) següents:

Inscripció en línia: per mitjà de l’enllaç de cada curs

Destinataris: totes aquelles persones que hi estiguen interessades

Forma d’aprenentatge: amb el suport de vídeos i exercicis autocorrectius

Durada dels cursos: en mode síncron i intensius, des del 24 d’abril fins al 26 de juny

Continguts dels cursos: cada curs consta d’una sèrie de mòduls que tracten diferents aspectes lingüístics, exercicis autocorrectius intercalats en els vídeos i un examen final autocorrectiu. En acabar els cursos no s’obté cap credencial.

Calendari

a) Curs en mode síncron: l’alumnat comença el curs quan ho desitja, el segueix al seu ritme, i de manera extraordinària, se li proposa setmanalment el repàs d’una o dues unitats de les set o huit que té el curs. L’equip docent donarà suport en els fòrums del 24 d’abril al 26 de juny, perquè es puguen resoldre els dubtes dels participants. Tots els continguts romanen oberts, inclosos els exàmens de cada unitat i l’examen final del curs.

b)  Curs en mode autònom: en acabar el curs en mode síncron els continguts continuen oberts, però l’equip docent no donarà suport en els fòrums.

Més informació: Cursos MOOC dels nivells B2, C1 i C2

Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia, spnl@upv.es, Facebook: /spnlbondia, Twitter: @spnlbondia, Instagram: @spnlbondia)

Amb el suport de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. «Sempre teua. La teua llengua»