Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

02/02/23
Noticia
L’SPNL informa: Premi Jesús Tuson 2023 a un treball sobre diversitat lingüística del món

El termini de presentació de treballs finalitza el proper 31 de març de 2023

La Xarxa Vives d’Universitats, el Grup d’Estudi de Llengües Amenaçades de la Universitat de Barcelona i Òmnium Cultural,  convoquen el premi Jesús Tuson a un treball sobre diversitat lingüística del món amb la intenció de promoure la recerca i la transferència de coneixement del patrimoni lingüístic de la humanitat, a més de recordar i reconèixer la tasca de Jesús Tuson per donar a conèixer i fer respectar la diversitat lingüística del món.

Jesús Tuson (1939-2017) va ser catedràtic de lingüística general a la Universitat de Barcelona. A més de la seua tasca docent, va crear una àmplia obra assagística (com El luxe del llenguatge,  Mal de llengües o  Patrimoni natural) que ha sigut fonamental en els darrers anys a l’hora de conèixer i reconèixer el valor de la diversitat lingüística.

DADES DEL PREMI

• Destinataris: La convocatòria s'adreça a professors i estudiants de les universitats de la Xarxa Vives.
  • Tipus i tema: Es poden presentar treballs (de fi de grau, de màster…), tesis, articles, llibres, capítols de llibre, etc. que tinguen com a tema la diversitat lingüística del món.
  • Llengua del treball: La llengua del treball és lliure. S’haurà d’aportar una versió en valencià quan la llengua del treball siga una altra.
  • Termini: El termini de presentació de treballs finalitza el proper 31 de març de 2023.
  • Premi: El treball guanyador rebrà un premi dotat en 1.000 euros.

Més informació i bases: Premi Jesús Tuson - Xarxa Vives d'Universitats

Font: www.vives.org