Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

24/11/22
Seminari web: “La ciència no és cosa de xiques”, amb Isabel Pérez-Arjona

El seminari tindrà lloc el dilluns 12 de desembre, de 18 a 19.30 h, per Teams

El Servei de Promoció i Normalització de la Universitat Politècnica de València ofereix el seminari web “La ciència no és cosa de xiques”, a càrrec d’Isabel Pérez-Arjona, professora del Departament de Física Aplicada de la UPV.

Isabel Pérez-Arjona és professora de l’Institut per la Gestió Integrada de Zones Costaneres (IGIC) i de la Unitat Mixta UPV-Institut Espanyol d’Oceanografia de Tecnologies Marines (UTEM). A més de la seua tasca com a professora i investigadora, ha participat en activitats de divulgació de la ciència i de difusió sobre el paper de la dona en la ciència i la tecnologia al llarg de la història i en el moment actual.

Contingut del seminari web: El seminari tractarà sobre la situació de la dona en els camps de la ciència i de la tecnologia i com ha evolucionat la problemàtica que ens afecta. D’altra banda, permetrà conèixer referents de científiques a través de la seua vida i dels seus descobriments i aportacions a la ciència que experimentaren en primera persona.

Destinataris: membres de la UPV (estudiants, PAS, PI, PDI, Alumni) i públic en general

Data i format: dilluns 12 de desembre, de 18 a 19.30 h, per Teams. L’enllaç a la reunió es facilitarà el dia 12 de matí a totes les persones inscrites.

Inscripció (fins al 7 de desembre): https://bit.ly/seminarisweb.

Organitza: Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia, spnl@upv.es)

Col·labora: Acadèmia Valenciana de la Llengua