Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

13/10/22
“Parlem”, una activitat per a millorar la parla o ajudar a parlar

L’objectiu és practicar la conversa en valencià per millorar el coneixement i l’ús de la llengua amb la col·laboració del Voluntariat Lingüístic

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) organitza l’activitat “Parlem”,  amb la col·laboració del Voluntariat Lingüístic, amb l’objectiu d’ajudar els membres de la UPV a practicar la conversa en valencià, millorar-ne el coneixement i l’ús i reforçar la integració en l’entorn social.

A més també es pretén reforçar la formació oferida en els cursos i grups de conversa i la preparació per a les proves d’acreditació de valencià de les universitats (CIEACOVA), la JQCV o altres institucions.

L’activitat “Parlem” podrà ser per Teams o presencial, d’acord amb les preferències dels participants.

Destinataris

1. En qualitat d’aprenents: PAS, PDI, alumnat dels cursos de valencià, alumnat dels grups de conversa i col·lectiu Alumni PLUS de la UPV
  2. En qualitat de mentors: Voluntariat Lingüístic, PAS i PDI

Durada de l’activitat: consta d’un total de 10 hores, que es podran realitzar fins al 15 de maig de 2023