Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

28/09/22
Benvinguda del Voluntariat Lingüístic: Juguem a la Fallera Calavera

L’activitat tindrà lloc a les 12.30 h del dia 6 d’octubre, dins dels actes de Benvinguda de la UPV

El proper 6 d’octubre, de 12.30 a 14.30 h, tindrà lloc la Benvinguda del Voluntariat Lingüístic del 2022-2023, en la qual es jugarà a la Fallera Calavera.

L’activitat, organitzada pelVicerectorat d'Organització d'Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística,està inclosa en la programació de la Benvinguda de la UPV, juntament amb altres actes programats per a aquesta data.

Descripció de La Fallera Calavera: És un joc valencià d’estratègia, divertit, ràpid i amb molta interacció entre jugadors i situacions múltiples i molt variades. Les instruccions per a jugar es poden consultar en https://zombipaella.com/la-fallera-calavera

Destinataris: estudiants de la UPV i d’altres universitats ioberta al públic en general

Format: Es jugarà en mode clàssicper grups de 4 o 5 persones com a màxim, en rondes eliminatòries.

Premis: La persona guanyadora rebrà unacarta extraordinàriai un abonament doble per al Festivern (cartes noves de la Fallera) i la finalista, una carta extraordinària i un abonament doble per al mateix festival de música en valencià. En els campus de Gandia i Alcoi, els premis dependran del nombre de participants.

Inscripcions i més informació: ací.