- -
UPV
 

Services Provided

Our Commitments

Customer service

Regulations



Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

 
13/06/22
News
La UPV patrocina la campanya “Llegir en valencià, per a salvar el món”

La campanya d’enguany promou la sostenibilitat a través de la lectura

•  La presentació de la campanya tindrà lloc el dimecres 15 de juny, a les 12.30 h, a la Sala Rex Natura d’Alzira i comptarà amb la presència d’autoritats polítiques i culturals

• El primer llibre, Marina i el misteri de l’aigua, es distribuirà gratuïtament aquest diumenge 19 de juny amb el diari Levante-EMV i el 3 de juliol amb Información

La Fundació Bromera per al Foment de la Lectura presenta el dimecres 15 de juny, a les 12.30 h, a la Sala Rex Natura d’Alzira «Llegir en valencià, per a la salvar el món», una campanya que promou la sostenibilitat del planeta i aborda els grans reptes globals a través de la lectura.

El primer llibre de la col·lecció, Marina i el misteri de l’aigua, escrit per l’escriptor valencià Jovi Lozano-Seser, es podrà aconseguir gratis aquest diumenge amb el diari Levante-EMV i el 3 de juliol amb Información. La resta de títols es podran adquirir dissabtes i diumenges amb Levante-EMV, i divendres i dissabtes amb Información, per només 1 euro.

La col·lecció

De la mà d’onze autors i autores valencians, els lectors i lectores podran llegir històries que tenen com a eix vertebrador els principals Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’ONU: Vida submarina, Aigua neta i sanejament; Reducció de les desigualtats; Igualtat de gènere; Fam zero i fi de la pobresa; Ciutats i comunitats sostenibles; Salut i benestar; Educació de qualitat; Producció i consum responsable; Vida d'ecosistemes terrestres; Pau, justícia i institucions sòlides, i Accions pel clima.

Són textos escrits expressament per a la campanya per escriptors i escriptores destacats com són Jovi Lozano-Seser, Anna Marí, Vicent Usó, Joanjo Garcia, Irene Rodrigo, Natàlia Gisbert Abad, Enric Senabre, Marian Díez Picó, Maria Josepa Payà, Pau Alabajos i Andreu Escrivà. Així mateix, les cobertes han sigut dissenyades per Viv Campbell, David van der Veen, Laura Inat, Jesús Huguet, Alicia Blasco, Benedetta Notarandrea, Pablo Caracol, Marta Chaves, Adela María Flore, Virginia Lorente i José Luis Arroyo.

Més de 3.500 euros en premis

Com és habitual, durant la campanya es posarà en marxa un concurs en el qual els participants hauran de respondre setmanalment preguntes sobre els llibres. Entre els diferents encertants se sortejaran més de 3.500 euros en premis. Es poden aconseguir: vals de compra per a Consum i Pollos Planes, carrets de Rolser, lots de productes Café Silvestre, entrades dobles per a Bioparc i un dinar a càrrec d’Arroz Dacsa. Les bases es poden consultar en aquest web.

Una campanya amb compromís social


EMAS upv