Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

01/06/22
“Quan et matricules a la UPV, matricula’t en valencià” (juliol)

La UPV promou la campanya per a incideix en l’objectiu d’escollir el valencià com a llengua de la docència

Amb l’etiqueta #matriculemnosenvalencià es difonen missatges per promoure la demanda i la matriculació en valencià a la UPV:

·       Escull la llengua en què vols rebre la docència: marca la casella valencià com a primera preferència independentment de la llengua en la qual s’oferisquen les assignatures.

·          Matricula’t en les assignatures que s’ofereixen en valencià, que podràs conèixer en començar la matriculació, ja que pel concepte de transparència lingüística (http://bit.ly/2N247Zr) pots conèixer en quina llengua s’imparteix qualsevol activitat docent o universitària abans de realitzar-la.

·        Matricula’t també en les assignatures de valencià tècnic, perquè aprendràs la terminologia, reforçaràs la competència comunicativa i professional i milloraràs els coneixements a les proves d’acreditacióde valencià.