Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

30/05/22
Visita guiada a un obrador d’orxata d’Alboraia

El proper 14 de juny tindrà lloc la visita als camps de xufa i l’obrador de Món Orxata

La UPV, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, dependent del Vicerectorat d'Organització d'Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües (https://upv.es/entidades/vecal/va/inici), organitza una visita guiada a l’obrador d’orxata de Món Orxata, a Alboraia.

La visita tindrà lloc el proper 14 de juny, de 16 h a 19 h, i tindrà dues parts: la primera, als camps ecològics on es conrea la xufa (‘tubèrcul comestible de la xufera...’) i una segona, a la fàbrica o obrador artesà on s’explicarà el mètode d’elaboració de l’orxata i els productes derivats de la xufa i es mostrarà l’evolució dels carrets ambulants d’orxata d’antany fins als dels nostres dies i el seu ecològic sistema de refredament.

S’hi explicarà tot el procés, des del camp fins als consumidors i s’oferirà una degustació d’orxata i un fartó.

L’objectiu de la visita és complementar la formació interdisciplinària universitària, en aquest cas a través del coneixement de les arrels d’una cultura mil·lenària i l’elaboració d’un producte valencià proper, i conèixer l’entorn de la UPV.

Destinataris: comunitat universitària UPV (PAS, PDI, estudiants) i Alumni UPV

Data: 14 de juny,  de 16 a 19 h

Desplaçament: amb autocar

Preinscripció (places limitades): fins al 12 de juny (23.55 h), pel formulari https://bit.ly/visitesguiadesUPV. Les places són limitades. Es confirmarà la inscripció per correu electrònic