Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

05/05/22
Seminari web: “Transgènics, més enllà del mite”, amb José Miguel Mulet

El seminari tindrà lloc el 17 de maig, de 18 a 19.30 h, per Teams

El Servei de Promoció i Normalització de la Universitat Politècnica de València ofereix el seminari web “Transgènics, més enllà del mite”, a càrrec de José Miguel Mulet, catedràtic del Departament de Biotecnologia de la UPV.

José Miguel Mulet Salort és catedràtic de l’Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural, adscrit al Departament de Biotecnologia de la UPV, director del Màster de Biotecnologia Molecular i Cel·lular de Plantes (CSIC-UPV) i investigador a l’Institut de Biologia Molecular i Cel·lular de Plantes (IBMCP), un centre mixt d’investigació del Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC) i la Universitat Politècnica de València (UPV).

A més, és divulgador de temes relacionats amb la biotecnologia i l'alimentació, a través de diversos canals com el blog “Tomates con genes”; autor de la columna "Ciencia sin ficción" en El País Setmanal i de la secció “Fotogrames de ciència” en la revista Mètode, i de llibres com Comer sin miedo, Medicina sense enganys, Ecologismo real, La ciència a l’ombra, Transgénicos sin miedo, ¿Qué es comer sano?, ¿Qué es la vida saludable?, entre altres. També és col·laborador en diversos programes de la cadena SER i À Punt Mèdia.

El seminari parlarà del mite i la realitat dels ‘transgènics’. Tal com es diu en un dels seus llibres, “l'alimentació i els transgènics s'han convertit en un dels debats científics per excel·lència [...] en els últims anys. La manipulació genètica dels aliments és hui un dels majors tabús en la nostra societat”.

Destinataris: membres de la UPV (estudiants, PAS, PI, PDI, Alumni) i públic en general

Data i format:dimarts 17 de maig, de 18 a 19.30 h, per Teams

Inscripció(fins al 16 de maig): https://bit.ly/seminarisweb

Organitza: Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia)