Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

21/02/22
Notícia
El Torneig Intern de Debat a la UPV en valencià tindrà lloc els dies 28 de febrer i 1 de març

El termini d’inscripció finalitza a les 20 h del 25 de febrer

El 28 de febrer i 1 març es realitzarà el VII Torneig Intern de Debat a la UPV, organitzat per Debat UPV, amb l’objectiu de potenciar el debat i  l’oratòria i com a experiència per a altres competicions de debat.

En aquesta edició es debatrà sobre Europa i la indústria farmacèutica, molt semblant al tema de la Lliga de Debat Universitària (LDU) de la Xarxa Vives d’Universitats, ja que el torneig servirà també per a preparar la participació de la UPV en la LDU.

Aquest torneig es realitzarà en el format British Parliament (BP), un estil basat en el debat parlamentari britànic, que ha tingut un ampli suport en molts països per a tornejos de debat acadèmic.

• Data i horari de la competició: 28 de febrer i 1 de març, de 15 a 21 h
  • Lloc: Casa de l’Alumne
  • Equips: equips de 2 persones. Places limitades
  • Inscripció: fins a les 20 h del 25 de febrer, en https://forms.gle/8uZCu5gdwxYCRJ5P9