Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

16/02/22
News
Inscripció als grups de conversa en valencià del segon quadrimestre del curs 2021-2022

La inscripció a aquesta convocatòria finalitza el 28 de febrer

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) ofereix el servei de grups de conversa en valencià, per videoconferència i en línia, per  millorar l’expressió oral en valencià, d’acord amb la carta de serveis.

Aquesta convocatòria correspon al 2n quadrimestre del curs 2021-2022. La propera s’anunciarà entre el 16 i el 30 de setembre.

• millorar la fluïdesa oral en valencià i la correcció fonètica i lèxica
  • fomentar l'intercanvi conversacional entre les persones assistents
  • orientar els assistents per a les proves orals dels exàmens de la UPV

Destinataris

• membres de la comunitat universitària de la UPV (PAS, PI, PDI, alumnes i membres d'Alumni Plus UPV)
  • personal de les empreses vinculades a la CPI i el personal extern dels instituts de la UPV.

Modalitats, campus i nivells

Els grups de conversa del segon quadrimestre del 2021-2022 s’ofereixen per videoconferència (TEAMS) (adaptació dels cursos anomenats habitualment presencials)  i en línia (síncrons).

S’imparteixen:

• a través de les  plataformes de la UPV: PoliformaT i TEAMS
  • per a tots els campus de la UPV
  • i per a tots els nivells d’aprenentatge: Inicial (nivells A2 i B1), Avançat (B2 i C1) i Aprofundiment (C2)

Inscripció en línia: per mitjà del formulari (fins a les 23.59 h del 28 de febrer de 2022)

Més informació: Grups de conversa - Convocatòria- Altres consultes: Policonsulta> Formació i exàmens > Grups de conversa

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia

spnl@upv.es

Facebook: /spnlbondia

Twitter: @spnlbondia

Instagram: @spnlbondia