Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

16/12/21
Resolució definitiva de la convocatòria d’ajudes en valencià per a l’alumnat

Les ajudes corresponen a TFG, TFM i tesis doctorals realitzats entre el 13 de novembre de 2020 i el 17 de novembre de 2021

En data 16 de novembre de 2021 s’ha publicat la resolució definitiva dels beneficiaris, segons la resolució del 16 de novembre de 2021 del rector de la UPV, corresponent a la convocatòria d’ajudes per a la realització en valencià del TFG, el TFM o la tesi doctoral per a l’any 2020 (convocatòria de 7 d’octubre de 2021, Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 9202, de 26 d’octubre de 2021)

Podeu consultar les resolucions en l’apartat de la convocatòria per a l’alumnat.

La propera convocatòria d’ajudes per a l’alumnat, d’acord amb la carta de serveis, tindrà lloc entre el 15 i el 31 d’octubre de 2022 i es publicarà a la web de l’SPNL.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia