Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

22/11/21
Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià PREMI SAMBORI 2022

El termini per a lliurar les obres finalitza el 15 de març de 2022

La Fundació Sambori –amb la col·laboració de la Universitat d’Alacant, la Universitat Jaume I, la Universitat Miguel Hernández d’Elx, la Universitat Politècnica de València i la Universitat de València– convoca el Dinovè Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià PREMI SAMBORI 2022adreçat als estudiants de les universitats públiques valencianes matriculats en el curs 2021-2022, en qualsevol de les titulacions (graus, màsters i doctorats).

En l’edició de 2021, el jurat va concedir el segon premi del concurs a Miriam Benavent Bixquert, estudiant de la UPV, pel seu relat L'última estació.

Resum de les bases

• Destinataris:estudiants matriculats en el curs 2021-2022 a la UPV o les altres universitats públiques valencianes
  • Tipus i autoria (individual o col·lectiva): una obra per autora o autor, original, inèdita, no premiada ni pendent de resolució en cap altre concurs i amb una qualitat lingüística adequada al nivell. Quedaran excloses les obres que incloguen la signatura o qualsevol altra pista que permeta conèixer-ne l’autoria.
  • Llengua, extensió i format: escrites en valencià, entre 1 i 5 pàgines DIN A4 i escrites amb l’ordinador, en font Arial, cos 12 i interlineat d’1,5 espais.
  • Presentació de l’obra: l’obra ha d’estar en PDF i sense dades personals i s’ha d’enviar per correu electrònic, com a fitxer adjunt, a l'adreça fundacio@sambori.net. El nom del PDF ha de ser el mateix  que el títol de l’obra. També s’ha d’ajuntar el PDF del "full de participació" amb les dades de l'autor o autora.
  • Termini: 15 de març de 2022
  • Premis: primer, 1.000 euros; segon, 750, i tercer, 500.

Bases completes en PDF: Bases 19è Premi Sambori Universitari