Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

27/10/21
L’SPNL informa: Presentació del VI Congrés d’Escola Valenciana

L’acte tindrà lloc el 27 d’octubre a la Universitat de València

El dimecres 27 d’octubre, a la Universitat de València, tindrà lloc la presentació del VI Congrés d’Escola Valenciana, en el qual col·labora la Universitat Politècnica de València.

Intervindran en l’acte: Isabel Vázquez, vicerectora d’Estudis i Política Lingüística de la UV; Lluís Miret, director de l’Àrea de Llengües de la UPV; Ana Botella, degana de la Facultat de Magisteri de la UV i Pilar Gregori, membre del comitè organitzador del VI Congrés. Presenta: Alícia Martí, membre de la UEM-UV.

A més, s’impartirà la conferència “Mestres, llengua, literatura i territori, fonts d’entusiasme”, a càrrec d’Alexandre Bataller, director del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura de la UV.

Data: 27 d’octubre, a les 12 h

Lloc: Aula PB.05 de la facultat de Magisteri de la Universitat de València