Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

30/09/21
Notícia
L’SPNL va participar en la Jornada d’Acollida per a Estudiants de Màsters del passat dimarts 28

L’esdeveniment va permetre mostrar els serveis que ofereix la UPV

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística va participar, juntament amb altres serveis de la UPV, en la Jornada d’Acollida per a Estudiants de Màsters del passat dimarts 28 de setembre, organitzada pelVicerectorat d'Estudiants i Emprenedoria.

La Jornada es va iniciar al Rectorat amb les paraules de benvinguda dels representants de la UPV i a continuació va tenir lloc la fira dels serveis als jardins del mateix edifici.

L’SPNL va informar dels serveis que ofereix relacionats amb la promoció del coneixement i de l’ús del valencià, en formació (cursos, grups de conversa, cursos MOOC o autoaprenentatge), en proves d’acreditació (CIEACOVA), en ajudes als estudiants (TFG, TFM i tesis doctorals) i al PDI i PI (de suport a la docència i investigació en valencià) i en activitats de promoció, com el Voluntariat Lingüístic, entre altres.

La Jornada va tenir una excel·lent participació dels estudiants de màster i de vora 20 serveis de la UPV, fruit de la qualitat i l’esforç organitzatius.