Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

20/05/21
L’SPNL informa: Manifest "Per una nova cultura compartida i oberta al món"

El proper 20 de juny tindrà lloc l’acte de lliurament dels Premis El Temps de les Arts

D’acord amb la carta de serveis, el Servei de Promoció i Normalització Lingüística informa que el proper 20 de juny tindrà lloc l’acte de lliurament dels Premis El Temps de les Arts, uns guardons que han creat, de manera conjunta, el portal web El Temps de les Arts, la Xarxa Vives d’Universitats i la Federació Llull (integrada per Òmnium Cultural, l’Obra Cultural Balear i Acció Cultural del País Valencià) per impulsar la cultura del conjunt de territoris de parla catalana i, aquest any, també per contribuir a la recuperació del sector cultural.

Els premis, als quals s’han presentat 532 projectes, reconeixen la creativitat i la innovació en diferents àmbits artístics: arts visuals, arts escèniques, música clàssica, música popular, arquitectura i patrimoni.

La cerimònia es farà de manera simultània des de sis indrets diferents: València, Barcelona, Palma, Andorra, Perpinyà i l’Alguer, i serà retransmès per les televisions i ràdios públiques de la Comunitat Valenciana, Catalunya, Andorra i les Illes.

A més, El Temps de les Arts presentarà el manifest «Per una nova cultura compartida i oberta al món», que pretén “conscienciar la població de la necessitat d’enfortir la cultura compartida, entenent-la com un bé essencial, com un patrimoni a preservar, a donar a conèixer i a internacionalitzar”. Les persones que vulguen poden signar-lo abans del 14 de juny, que és quan es farà públic el nombre de signants del manifest i s’explicarà tot el que s’ha realitzat.

Més informació: El Temps de les Arts (www.tempsarts.cat)

Font: Eliseu Climent (ecliment@eltemps.cat)