Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

11/05/21
News
L’SPNL informa: El Teatre Micalet ofereix entrades a preu reduït per als estudiants de la UPV

La promoció s'aplica a les representacions de l’obra 'Ai, Carmela!’

La Companyia Teatre Micalet llança una promoció del 50% per als estudiants de la UPV, que s'aplica per a les representacions de l’obra Ai, Carmela!, obra imprescindible del dramaturg valencià José Sanchis Sinisterra, un dels majors renovadors del teatre contemporani espanyol.

Les persones intereressades a gaudir d'aquesta comèdia podran fer-ho per 7 euros en les representacions de dimecres i dijous, a les 19 h, fins al 30 de maig.

Per a aconseguir l’entrada, cal telefonar a l'oficina de la Companyia Teatre Micalet (96 392 14 82, de dilluns a divendres, de 10 a 14 h) o enviar un correu electrònic a taquilla@teatremicalet.org sol·licitant la reserva de les entrades.

“No deixes passar l'oportunitat de gaudir d'aquest cant a la memòria i obra referent del teatre actual.”

Localització del Teatre Micalet: C/ de Guillem de Castro, 73 - 46008 València (http://bit.ly/2KqZUlU)

Més informació: teatremicalet.org

Font: taquilla@teatremicalet.org