Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

06/05/21
L’SPNL informa: #PrimaveraMusical. La música valenciana reviscola

La iniciativa ofereix una exposició, vídeos de concerts de grups valencians i xarrades al voltant de la música

La Universitat d’Alacant ha organitzat l’exposició «#PrimaveraMusical. La música valenciana reviscola», en la qual s’ofereix una panoràmica general de les últimes dues dècades de la música valenciana, amb un recorregut a través de l’art gràfic, la literatura, els festivals, l’àmbit familiar, les publicacions periòdiques i el vincle amb l'estudiantat.

En la web de l’exposició «#PrimaveraMusical. La música valenciana reviscola» (primaveramusical.ua.es) es mostren les seccions de l’exposició i s’ofereixen vídeos resum del panorama musical, videoclips (El Diluvi), concerts en Youtube (La Gossa Sorda, La Fúmiga, Aspencat, El Diluvi, Zoo, Svaters, Tardor, Miquel Gil i Botifarra, Els Jóvens...) i xarrades en streaming i disponibles en la web (com la del fotògraf Xepo WS).

A més, es poden veure a la web les ponències de les jornades acadèmiques que s’hi han organitzat al voltant de la música valenciana, per parlar de sociolingüística, escola, mitjans de comunicació, memòria, llengua o festivals.

Més informació: primaveramusical.ua.es

Font: Servei de Llengües de la Universitat d’Alacant (sl.ua.es)