Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

09/03/21
S’ha realitzat el sorteig de dos paquets turístics a la Serra de Mariola

Els guanyadors són dos membres del Voluntariat Lingüístic al Campus d’Alcoi

El desembre passat el Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) va promoure la inscripció al Voluntariat Lingüístic de  la UPV, un programa per a impulsar la participació dels estudiants universitaris en la promoció de la millora de l’ús del valencià i del plurilingüisme.

En aquest context, l’SPNL de la UPV Alcoi va oferir a l’alumnat del campus d’Alcoi inscrit en el Voluntariat Lingüístic de la UPV, la possibilitat de participar en el sorteig de dos paquets turístics a la Serra de Mariola: 1. Estada de dues nits en una casa rural, visita guiada i degustació de productes típics, per a dues persones, i 2. Visita guiada i degustació de productes típics, per a dues persones.

La passada setmana, tenint en compte l’actualització de les mesures sanitàries de la Generalitat Valenciana (http://gvaoberta.gva.es/va/covid-19), s’ha realitzat el sorteig anunciat dels dos paquets turístics a la Serra de Mariola, i ha correspost a les persones següents:

• L’estada de dues nits en una casa rural, visita guiada i degustació de productes típics (2 persones), a Jeroni Riera Monge, estudiant del Grau en Enginyeria Elèctrica de l’EPSA
  • La visita guiada i degustació de productes típics (2 persones), a Clara Gómez Sanchis, estudiant del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes de l’EPSA
La inscripció al Voluntariat Lingüístic es pot fer durant tot l’any i es pot participar en totes les activitats que s’organitzen a la UPV.

Més informació:

Servei de Promoció i Normalització Lingüística