Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

15/02/21
La UPV participa en la Lliga de Debat Universitāria de 2021

El termini per a rebre les sol·licituds dels estudiants interessats finalitza el 28 de febrer

La UPV participa en la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives d’Universitats de 2021, que tindrà lloc del 27 d’abril al 7 de maig de 2021 de manera telepresencial.

Què és la Lliga de Debat Universitària?

La Lliga de Debat Universitària (LDU) és una competició dialèctica en la qual, durant una setmana, diferents equips d’estudiants universitaris debaten sobre un tema polèmic i d’actualitat. L’objectiu de la competició és fomentar l’ús de la paraula i potenciar capacitats com el treball en equip, l’argumentació i la posada en escena i la relació amb estudiants d’altres universitats.

La Lliga de Debat Universitària de 2021 presenta algunes novetats: debats telepresencials, equips entre 2 i 6 estudiants i debats virtuals de 16 minuts, entre altres.

En aquesta edició el tema del debat és el mateix que el de l’edició anterior, que va ser cancel·lada: «L’actual sistema educatiu garanteix el progrés de les persones?».

La fase final, en la qual participaran 14 universitats de la Xarxa Vives, tindrà lloc del 27 d’abril al 7 de maig, i possibilitarà aconseguir premis per als dos millors equips (2.500 euros per a l’equip campió i 1.200 euros per al subcampió) i per al millor orador o oradora (300 euros).

Com participar?

La UPV realitza accions de preparació de l’equip que la representarà en la Lliga de Debat Universitària, com sessions de formació o tornejos de debat.

Els estudiants de la UPV, matriculats en el curs 2020-2021, que estiguen interessats a poder formar par de l’equip de la UPV en l’edició d’enguany, han d’enviar un correu a dinamitzacio.spnl@upv.es o debate.upv@gmail.com, abans del 28 de febrer.

El Club de Debat UPV, amb la col·laboració del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, es posarà en contacte amb les persones interessades.

Organitzen: Xarxa Vives d’Universitats i Universitat Politècnica de València (Servei de Promoció i Normalització Lingüística i Debat UPV)

Col·labora: Acadèmia Valenciana de la Llengua