Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

03/12/20
Entrades gratuïtes per al Teatre Micalet

L’SPNL obsequia la comunitat universitària amb entrades per a diversos espectacles teatrals en valencià.

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística obsequia la comunitat universitària amb entrades gratuïtes per al Teatre Micalet per a diverses obres teatrals de desembre i gener, amb l’objectiu de continuar donant suport al teatre en valencià i amb motiu dels 25 anys de la companyia teatral.

La campanya s’adreça als membres de la UPV (PAS, PI, PDI, estudiants i Alumni PLUS), que podran demanar 1 o 2 entrades per als espectacles i sessions que s’indiquen més avall. Es tindran en compte les sol·licituds que arriben fins al dilluns anterior a la sessió de l’obra a la qual es desitge assistir.

Espectacles i sessions per als quals s’ofereixen entrades

Del 16 desembre al 10 gener: 'Nadal a casa Els Cupiello', d’Eduardo De Filippo, Companyia Teatre Micalet. “Una frenètica comèdia nadalenca, amb gran triomf entre el públic i la crítica, que enguany durà a terme les seues últimes representacions”

• 16, 17, 18, 23, 25, i 30 de desembre; 1, 6, 7 i 8 de gener: 20 h
  • 19 i  26 de desembre; 2 i  9 de gener: 18 h
  • 20 i 27 de desembre; 3 i 10 de gener: 19 h
Del 19 de desembre al 9 de gener: 'Fast Money', de Jacobo Julio, Francachela Teatre. “La precarietat econòmica i emocional que vivim ens aboca a agafar treballs que mai no haguérem imaginat que arribaríem a acceptar”
  • 19 de desembre i 2 i 9 de gener: 21.30 h
Del 15 al 31 de gener: 'Família norma'l, de Núria Vizcarro, dir. Pau Pons, L’Horta Teatre. “Tres generacions d’una família atrapades en els trastos vells d’una casa. Si poguérem rescindir el contracte familiar o incloure l’opció de renovar-lo. Si poguérem triar la família, tot seria tan diferent [...] Una comèdia amb regust agredolç”
  • 15, 20, 21, 22, 27, 28 i 29 de gener: 20 h
  • 16, 17, 23, 24, 30 i 31 de gener: 19 h
Sol·licituds
  1. Formulari per a demanar-les: “Sol·licitud d’entrades gratuïtes per al Teatre Micalet”
  2. Dades necessàries: nom i cognoms, DNI, col·lectiu, adreça electrònica, telèfon mòbil, obres de teatre, sessions i nombre d’entrades (1 o 2).
  3. Termini per demanar-les: dilluns 14, 21 i 28 de desembre, 4 i 11 de gener (abans de la sessió de l’obra a la qual es desitge assistir) .
  4. Atorgament de les entrades: segons el nombre de sol·licituds, s’atorgaran directament o se sortejaran, fins a completar el nombre d’entrades disponibles.

Concessió i recollida de les entrades: Les persones que han obtingut les entrades sol·licitades rebran un correu de confirmació de l’SPNL i hauran d’acudir a la finestreta del teatre el dia de la representació amb el DNI a recollir-les i així poder accedir a la sala.

Situació dels seients a la sala: Els seients s’adjudicaran tenint en compte el compliment de les mesures de seguretat sanitària. Sempre s’oferiran les millors localitats possibles.

Més informació:  spn@upv.es