Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

21/10/20
Proves d’acreditació de coneixements de valencià de la CIEACOVA

Les properes proves tindran lloc en el període de l’11 al 23 de gener de 2021.

La CIEACOVA, Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià, on estan presents les universitats valencianes, va publicar l’acord del 6 d’octubre de 2020 del Ple que estableix la convocatòria marc de les proves de gener de 2021 per a l’obtenció dels certificats oficials d’acreditació de coneixements de valencià de les universitats valencianes.

Segons aquest acord, el termini d’inscripció estarà comprés entre el dilluns 16 i el dimecres 25 de novembre de 2020, i cada universitat establirà i ajustarà aquest termini al seu procediment intern de preinscripció i matrícula.

Tenint en compte aquest acord, la UPV, atenent la carta de serveis del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, farà publica la convocatòria de les proves el 16 de novembre.

En la convocatòria de les proves s’informarà delpla de contingència, amb mesures de prevenció i adaptació a la situació amb COVID-19, d’obligat compliment per a les persones que participen en les proves.

Dades de les proves orals i escrites

En el cas de la UPV, es realitzaran proves dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2, als campus universitaris que es determinen en la convocatòria pròpia.

La prova oral tindrà lloc a partir de les 16 hores en el període de l’11 al 19 de gener, segons el nivell, el nombre d’inscrits i els espais disponibles per les mesures de seguretat sanitària.

La prova escrita es realitzarà a partir de les 9 hores en les dates següents: el B1 i C1, el 16 de gener, i l’A2, B2 i C2, el 23 de gener.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia