Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

01/10/20
V Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià

El concurs s’adreça als estudiants de la UPV que assistisquen al Workshop d’Economia Valenciana del 16 d’octubre.

La UPV, a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, convoca el V Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià fets per estudiants sobre el V Workshop d’Economia Valenciana, que tindrà lloc el proper 16 d’octubre en format virtual.

Concurs d’informes tècnics en valencià

L’objecte del concurs d’informes tècnics és promoure l’ús del valencià en l’activitat acadèmica i disposar de relats en valencià d’esdeveniments d’interès científic, acadèmic i social.

Destinataris del concurs: estudiants matriculats en el curs 2020-2021 a la UPV, en qualsevol dels graus o màsters, que assistisquen al V Workshop d’Economia Valenciana.

Requisits per a participar en el concurs: cal fer la inscripció al V Workshop d’Economia Valencianai assistir en línia el dia 16 d’octubre de 2020.

Premis: el primer premi està dotat amb 600 euros i el segon amb 300 euros.

Presentació dels treballs: entre el 17 d’octubre i el 4 de novembre de 2020 a través del “Formulari per a participar en el Concurs d'informes tècnics en valencià – Workshop (el formulari només estarà obert durant aquest període)

Bases completes: Convocatòria_i_bases_del_V_Concurs_d'informes_tècnics_en_valencià 2020

V Workshop d’Economia Valenciana

El V Workshop d’Economia Valenciana de 2020 es farà en format virtual i està organitzat per la Fundació Nexe, la Càtedra d’Economia Valenciana de la Universitat Politècnica de València i la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Jaume I.

Programa del V Workshop

Inscripció al V Workshop