Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

23/07/20
Notícia
“Música per a una quarantena i per a una retrobada”, una mostra de la música en valencià

Del 30 de març al 22 de juliol, el Servei de Promoció i Normalització Lingüística ha difós la música amb l’etiqueta #UPVambmúsica

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) de la UPV ha oferit una mostra de la música en valencià per les xarxes socials del 30 de març al 22 de juliol,per a reforçar la difusió de la música en la nostra llengua i com a suport a la cultura, especialment en un temps de crisi.

La mostra, composta per 38 publicacions, és representativa de diversos estils i de tots els territoris, de la música actual i dels grans noms de la música, dels grups més joves i de les veus clàssiques.

Totes les publicacions han inclòs un resum biogràfic breu, la lletra d’una cançó i l’enllaç a un vídeo d’Internet, i s’han il·lustrat amb imatges de les ciutats de València, Alcoi i Gandia, seus dels campus universitaris de la UPV, per ajudar també a conèixer aquestes localitats.

Concebuda inicialment en temps de confinament, la campanya ha esdevingut també una via de retrobada, amb un missatge de resiliència, és a dir, de “capacitat d'una persona o d'un grup per a continuar projectant-se en el futur a pesar de condicions molt negatives o vivències traumàtiques”.

Les publicacions íntegres es poden consultar en el Facebook: /spnlbondia, el Twitter: @spnlbondia i l’Instagram: @spnlbondia.

Relació de grups, amb l’enllaç a les cançons, que s’han difós en la campanya “Música per a una quarantena i per a una retrobada” #UPVambmúsica

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia