Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

20/07/20
Matriculem-nos en valenciā en el curs 2020-2021

La campanya incideix en l’objectiu d’escollir el valencià com a llengua en primera preferència en la docència presencial o en línia.

La campanya “Matriculem-nos en valencià” 2020-2021 s’adreça als estudiants de grau i de màster i té com a objectius la promoció del valencià en primera preferència en la docència presencial o en línia, la matriculació en les assignatures que s’imparteixen en valencià, la promoció de les assignatures de Valencià Tècnic i l’ús del valencià en la vida acadèmica.

La campanya es desenvolupa des del juliol fins al desembre.

Es proposen cinc accions:

1. Fins al 15 de setembre, en Instagram o al Facebook @spnlbondia: “En valencià a la UPV. Conta la teua història” amb l’etiqueta #matriculemnosenvalencià

Si t’has matriculat a la UPV participa en Instagram o al Facebook del Servei de Promoció i Normalització Lingüística @spnlbondia amb un microrelat, una història, una anècdota, una imatge... sobre “En valencià a la UPV. Conta la teua història” i utilitza l’etiqueta “#matriculemnosenvalencià”. Les publicacions amb més “m’agrada”, optaran al sorteig de samarretes de grups de música en valencià.

2. Quan et matricules a la UPV, “Matricula’t en valencià”:

Tria la llengua en què vols rebre la docència:marca la casella valencià com a primera preferència independentment de la llengua en la qual s’oferisquen les assignatures.

Matricula’t en les assignatures que s’ofereixen en valencià, que podràs conèixer en començar la matriculació, ja que pel concepte de transparència lingüística (http://bit.ly/2N247Zr) pots conèixer en quina llengua s’imparteix qualsevol activitat docent o universitària abans de realitzar-la.

Matricula’t també en les assignatures de valencià tècnic, perquè aprendràs la terminologia, reforçaràs la competència comunicativa i professional i milloraràs els coneixements per a les proves d’acreditació de valencià.

3. Des del primer dia a la universitat: “Utilitza el valencià” en qualsevol activitat acadèmica presencial i en línia

Des del primer dia a la UPV i durant el curs acadèmic –en les teues classes i pràctiques i en qualsevol activitat– utilitza el valencià idemana els materials docents... en valencià.

4. Entre l’octubre i el desembre: “Rep l’obsequi de benvinguda”

Si has marcat la casella valencià com a primera preferència en la docència pots obtenir l’obsequi de la campanya “Matriculem-nos en valencià”.

Prèviament hauràs d’emplenar el “Formulari per a l’obsequi de Matriculem-nos en valencià”

5. Al gener: “Posa’t la samarreta de la música”, que es donarà...

A les publicacions amb més "m'agrada" d’“En valencià a la UPV. Conta la teua història”

I per sorteig entre els participants en la campanya