Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

02/06/20
Notícia
L’SPNL informa: la Xarxa Vives ha publicat les Recomanacions lingüístiques per a les xarxes socials a les universitats

El recurs conté criteris i recomanacions per a la redacció de les publicacions.

L’SPNL informa que la Xarxa Vives d’Universitats, a la qual pertany la UPV, ha publicat les Recomanacions lingüístiques per a les xarxes socials a les universitats.

Aquest recurs conté criteris lingüístics i recomanacions per a la redacció de publicacions a les xarxes socials dels comptes institucionals universitaris.

S'adreça especialment a les persones que gestionen i escriuen les publicacions dels comptes oficials de les universitats (principalment a Facebook, Twitter i Instagram); de facultats, departaments i centres de recerca; d’estudis (graus, màsters i postgraus), i de serveis (d’esports, biblioteques, lingüístics, de comunicació, etc.).

Les recomanacions estan dividides en set apartats: to i registre, estil de redacció, llengua de les publicacions, tractament personal, correcció gramatical i ortogràfica, puntuació i recursos tipogràfics.

Accés a la publicació (en línia i en PDF): Recomanacions lingüístiques per a les xarxes socials a les universitats

Font: www.vives.org