Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

19/02/20
Del 24 al 25 de febrer es realitzarà el VI Torneig de Debat UPV

El torneig debatrà sobre “El sistema educatiu actual garanteix el progrés de les persones?”, el mateix tema que la Lliga de Debat Universitària.

Tens por a parlar en públic? Vols aprendre tècniques d'oratòria que et servisquen per a la teua vida laboral i el teu dia a dia? Si ets estudiant de qualsevol titulació de la Universitat Politècnica de València, munta ja el teu equip de 2 a 4 persones i coneix el debat de competició. Aprèn a debatre i forma't en oratòria.

DATA: 24 i 25 de febrer

CRÈDITS: pots aconseguir fins a 3 crèdits de lliure elecció (plans en extinció) o 2 crèdits ECTS (plans de Grau). S'obsequiarà als millors oradors i oradores amb premis econòmics. Els premis del VI Torneig de Debat UPV seran patrocinats pel Servei de Promoció i Normalització Lingüística.

JURAT: tots els debats contaran amb un Jurat composat com a mínim de 2 persones en la fase preliminar i en els quarts de final; i com a mínim de 3 persones en la semifinal i final, de les quals una assumirà les funcions de Jurat Principal.

TEMA DEL DEBAT: cada equip ha de preparar-se la postura a favor i en contra en resposta a la pregunta del debat: “El sistema educatiu actual garanteix el progrés de les persones?”.

INSCRIPCIÓ D’EQUIPS:

• Al correu: upv@gmail.com, indicant-hi els noms complets dels membres de l'equip, el nom i el número de contacte del capità o capitana, titulació i escola en la qual esteu matriculats, el DNI de totes les persones integrants i, els comptes de xarxes socials en cas de voler ser etiquetat en les publicacions.
  • Formulari: accedint a través del codi QR en els cartells del torneig o el link publicat en les xarxes socials de Debat UPV.

TERMINI D’INSCRIPCIÓ: obert fins al dia 22 de febrer o fins a completar el contingent de 12 equips.

MÉS INFORMACIÓ: debate.upv@gmail.com o a través dels nostres perfils de Facebook (@debat.upv o Debat UPV) , Twitter (@DebatUPV) i Instagram (@debat_upv)

Fes clic ací per a descarregar el reglament

Organitzen: Club de Debat UPV i Delegació d'Alumnes UPV

Col·laboren: Servei de Promoció i Normalització Lingüística, Càtedra de Torrecid, Vicerectorat d'Alumnat i Cultura UPV, Casa de l'Alumne UPV, Generació Espontània i Dialapplet.

Amb el suport de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua