Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

14/10/19
Teatre en valenciā: ‘El moviment’, del 23 d’octubre al 24 de novembre

Entrades reduïdes amb el bo del Servei de Promoció i Normalització Lingüística.

L’SPNL ofereix bons de descompte, als membres de la UPV, per a dues entrades reduïdes per a les representacions en valencià del Teatre Micalet, com a suport al teatre en valencià.

Qualsevol persona podrà recollir els bons del teatre en valencià al Servei de Promoció i Normalització Lingüística del Campus de Vera (edifici 5F) . A la taquilla del Teatre Micalet, només caldrà lliurar el bo i aportar el 25% del cost de l’entrada.

El moviment, una metàfora sobre les possibilitats de manipulació de les persones

Una reflexió sobre l’obediència i la creació d’opinió pròpia, les manipulacions de tota mena que pateixen els adolescents siga directa o indirectament per banda d’un professor, dels polítics, els mitjans de comunicació, d’internet, etc.

Carles, un professor de secundària, posa en marxa un pla per mostrar als alumnes com és de fàcil manipular-los. Però l’obra té un final sorprenent, un final que ni tan sols el professor imagina. El Moviment és un espectacle que planteja preguntes i crea debat. Un espectacle sobre la tolerància, molt recomanat per a joves i per adults de totes les edats.

Funcions: del 23 d’octubre al 24 de novembre. Dimecres, dijous i divendres a les 20 h, dissabte i diumenge a les 19 h.

Preu per al públic en general: 16 i 18 euros, al qual cal aplicar el descompte universitari.

Pròxims espectacles al Teatre Micalet

• 2,9, 16 i 23 de novembre: La Bíblia contada per Xavi Castillo
  • 29 de novembre: CONCERT de FELIU VENTURA, presentació de l’àlbum ‘Convocatòria’
  • 1 de desembre: Concert de Joan Isaac i Sílvia Comes, Cita amb Àngels, tribut a Silvio Rodríguez