Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

25/09/19
Aprèn valencià llegint!

Nou curs per a gaudir de literatura i aprendre valencià

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística ofereix el curs “Aprendre valencià llegint”, adreçat als membres de la comunitat universitària de la UPV (PAS, PDI, alumnes i membres d’Alumni PLUS) que vulguen gaudir de la lectura d’obres literàries en valencià i, alhora, millorar la comprensió lectora i l’expressió oral en aquesta llengua.

El curs consta de quatre sessions presencials, d’octubre a desembre de 2019, en horari de 16 a 17.30 h, en les quals es comentaran obres destacades de la literatura moderna i contemporània. L’intercanvi d’experiències amb altres lectors i lectores serà el vehicle per a treballar l’expressió oral en valencià.

A més, aquest curs està vinculat amb els cursos de valencià C1.1 i C2.1, en el sentit que constitueix una alternativa a dues tasques d’expressió oral. Així, els alumnes dels cursos C1.1 i C2.1 que s’inscriguen en “Aprendre valencià llegint” i n’obtinguen el certificat d’assistència superaran les tasques d’expressió oral d’aquests cursos C1.1 i C2.1.

Per a inscriure-vos-hi, heu de fer servir aquest enllaç, fins l’11 d’octubre de 2019 (a les 23.59 h). El màxim d’alumnes és de 25, i cal tenir uns coneixements mínims de valencià de nivell B2 (Intermedi), tot i que no és necessari aportar cap certificat.

Us esperem!

Més informació: convocatòria del curs i spnl.cursos@upv.es

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia