Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

15/07/19
News
El 26 i 27 de juliol tindrā lloc el I Torneig Nacional de Debat Isabel de Villena

El tema de debat és “La identitat col·lectiva a l’Occident de la postmodernitat’.

El propers dies 26 i 27 de juliol tindrà lloc a la UPV I Torneig Nacional de Debat Isabel de Villena, en valencià, organitzat per l’associació Debat UPV, amb la col·laboració del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, Generació Espontània i Casa de l’Alumne. L’esdeveniment es completarà el 28 de juliol amb una visita per la ciutat de València.

El tema sobre el qual es debatrà és el següent: “La identitat col·lectiva a l’Occident de la postmodernitat”, amb un format de debat acadèmic, però basat en un tema general a partir del qual es realitzarà una pregunta diferent en cada ronda de debat.

S’hi han inscrit vuit equips, compostos per persones matriculades en titulacions universitàries, de les universitats de València,  Ramon Llul (ESADE), Jaume I, Illes Balears, Lleida, Pompeu Fabra i UPV, els quals optaran als premis següents, finançats pel Servei de Promoció i Normalització Lingüística:

• 400 euros al equip guanyador
  • 200 euros al equip subcampió
  • 100 euros al millor orador o oradora

Més informació: debate.upv@gmail.com i @debatUPV (Facebook, Twitter i Instagram).