Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

03/06/19
El 5 de juny, “M’agrada el valencià” 2019: orxata i música en valencià

Podràs prendre una orxata, recollir un obsequi i participar en el sorteig de dues entrades per al Feslloc 2019.

El proper dimecres 5 de juny el Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV organitza l’activitat “M’agrada el valencià”, primera fase de la campanya “Matriculem-nos en valencià” del proper curs 2019-2020.

Els participants podran prendre una orxata i recollir un record dels 50 anys de la UPV, en el qual trobaran uns versos d’una cançó i un número, cosa que els permetrà participar en el sorteig de dues entrades per al Feslloc 2019.

Destinataris: comunitat universitària de la UPV i estudiants que es presenten a les proves d’accés a la universitat (PAU).

Data i lloc: dimecres 5 de juny, de 10.30 a 14.30 h, a l’Àgora del Campus de Vera

Com participar?

1r:   Només cal fer-se una foto al fotoreclam de “M’agrada el valencià” o escriure un missatge al mural.

2n: S’obsequiarà els participants amb un tiquet per a una orxata i un obsequi record dels 50 anys de la UPV, en el qual trobaran versos d’una cançó en valencià i un número, per a participar en el sorteig de dues entrades per al Feslloc 2019.

3r: A més, si entre el 5 i el 12 juny comparteixen en Instagram la seua foto o la imatge de la campanya, amb l’etiqueta #magrada i esmenten  @spnlbondia, també podran aconseguir un abonament doble per al Feslloc, el Pirata Rock o el Festivern.

4t.   El sorteig es realitzarà el 13 de juny i es publicarà en el compte d’Instagram @spnlbondia (Servei de Promoció i Normalització Lingüística).

“Matriculem-nos en valencià”

Aquesta acció de “M’agrada el valencià” és la primera fase de la campanya “Matriculem-nos en valencià”, que s’adreça als estudiants de grau, cicle i màster, té com a objectius la promoció del valencià en primera preferència en la docència, la matriculació en les assignatures que s’imparteixen en valencià, la promoció de les assignatures de Valencià Tècnic i l’ús del valencià en la vida acadèmica.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia